Lördag förmiddag och promenad med mamma och enzo

Vaknade vid nio tiden. Körde hem till mamma med enzo och vi har varit ute och gått en jätte lång runda. I min takt. Bäst så så att det inte händer något. Kan inte gå för fort i heller pga fogarna. Ska sätta mig i soffan med vetekudden och en kopp te och vänta på att Micke ska komma. Han ville sova länge idag så därför körde jag tidigare till mamma.

Idag ska vi mecka bil. Måste laga bakvindrutetorkaren på min bil. Störigt att den inte fungerar. kan vara bra och se någonting ut bak oxå.=)

Micke ska iväg med sitt jobb ikbäll och köra go cart. jag har ingen aning om vad jag ska göra. Ska nog bara vara hemma och ta det lugnt. 

Blir nog e powernap sen oxå känner jag. 

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Hoppas du får en mysig kväll själv. Kan behövas ibland =) Det blir inte mycket sånt sen ;) eller inget :P

2009-01-31 @ 17:05:20
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Mischa

Ha en trevlig kväll =)

2009-01-31 @ 17:17:45
URL: http://miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0