Lönen kom och den försvann igen

Det är så tråkigt.
Man får lön, sen ska man betala alla räkningar.
Huxflux så va den borta igen.
Har varit och stor handlat mat idag.
Kan vara skönt nu när det börjar närma sig att ha fyllt upp frysen och skefferiet så man slipper oroa sig över det.
Hon kan ju faktiskt dycka upp när som helst.

Blev en hel del inhandlat.
Även blöjor.
Har köpt hem Libero och Pampers.
Får testa oss fram. INte säkert pampers fungerar på henne.
Hon kanske vill ha Libero eller Huggies.
Så vi har köpt ett paket av varje så får vi så vad hon känner för vårt lilla prya.
Ikväll blir det tacos hemma hos oss. Mums.
Är inte speciellt hungrig nu och inte alls sugen på tacos, men grabbarna va sugna på det.
Lite får jag försöka äta iaf.

Trött som attans är jag oxå, ska nog vila en lite stund i soffan.
Ska köra in till svedala sen och visa bilen för några som vill titta på den. Och förhoppningsvis köpa den.
Skulle vara jätte bra för jag vill köpa ny bil NU. en större och bättre bil.
Kanske en volvo. Men vad för volvo vet jag inte. Det får min köra make avgöra för jag är ingen bilvetare...HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0