Lista


Vad blir ditt namn baklänges?
Eileme
Har du gjort en snöängel i år?
Nej och inte förra heller
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Har inte legat inlagd i hela mitt liv "peppar peppar ta i trä"
Platt eller lockigt hår?
Jag har lite platt och lite lockigt
Är du kär i någon?
ja upp över öronen
Vad gör du när det regnar?
försöker undvinka det
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, väntar mitt första barn med mannen i mitt liv
Vad har du för startsida på internet?
msn.se
Vem ringde du senast?
Mikael min blivande man
Tycker du att sengångare är söta?
NJA nä det tycker jag inte
Har du haft vattkoppor?
ja
Har du någon gång testat karate?
Aldrig karate men en massa annat trams
Vilken mobilringsignal?
Nickelback
Minimorötter eller pommes frites?
Det är gott vilketsom, men just nu pommes
Första sporten du gick på?
Ridning
vad längtar du efter mest just nu?
sommaren...och min man
När åt du senast en fiskbulle?
Ett halvår sen kanske
Vad drömde du inatt?
min förlossning
Vilken tv-serie är bäst?
One Three Hill
Kan du gå ner i spagat?
Absolut inte
Vad åt du senast?
Sorbetglass med kaktus och citronsmak och chokladsås
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Många saker
Har du varit kär i en kändis?
Förälskad i BSB när jag va liten
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ibland
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Blå
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Blå, gul rött
vad ska du döpa dina barn till?
Det första lilla pyret som kommer ska Hetta Ebba Eva Ann Lundin
Sommar eller Vinter?
sommar
Bikini eller baddräkt?
bikini
Snyggaste läraren?
Ingen aning
Är du mörkrädd?
JA
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Ja
Riktig gran eller plastgran?
RIKTIG
Tänt eller släckt när du ska sova?
beror på
Godaste drickan till frukosten?
mjölk
Senaste lästa bok?
Så längesen sist så jag kommer inte ihåg
Vem kramade du senast?
Mamma
Älskar du att sjunga?
Nej inget för mig
Vill du bli president?
nej
Har du spelat kille i en teater?
Nä inte vad jag kan komma ihåg
Duscha eller bada?
bada
Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja
Har du tråkigt?
Ja och är trött
Har du gråtit i skolan nån gång?
ja
Stockholm city, GP, Metro eller .SE?
Metro
Hur tar du dig till skolan?
Tog bussen
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
nej
Använder du långkallingar?
Ibland om vädret säger så
Vilket land vill du åka till?
thailand
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Min man
Vad ska du göra NU?
Stänga datan och SOVA

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Jo det är väl normalt tror jag. Sen behöver det inte stämma. Dom trodde att han skulle väga 3600 men han vägde bara 2995 =)

Jag såg på facebook att du umgås med folk som jag gått på samma skola som =) Umgås du med mycket folk från svedala? =)

kram

2009-01-21 @ 08:54:04
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja, det var länge sedan. Jag har nog inte kontakt med en enda människa sen skoltiden, enstöring som jag är. Jag bor i en billig gammal tvåa ute på landet i Maglarp med min sambo, hans 14-årige son och katten bosse. Trångt, men det går... Min sambo (lillens pappa) träffade jag på jobbet på Smygehus havsbad där han var kock. Nu jobbar han på Scandic i Köpenhamn och därför kommer han få jättebra föräldraledighet; två månader efter födseln och sedan ska han vara ledig hela sommaren (semester+föräldraledighet). Och ja, om fyra dagar är min gosse beräknad, men jag tror nog jag får gå över och bli igångsatt efter 2 veckor. Han verkar trivas så bra, och jag har aldrig haft en enda förvärk eller ond sammandragning. Bara massa sparkar! Jag får väl tacka Cilla som länkat våra bloggar på sin blogg, för att jag hittade hit! Det var skojigt! Kram kram

2009-01-21 @ 12:36:14
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0