inte många timmars sömn

Nä det blev inte många timmars sömn i natt.
Ingen aning om varför.
Vaknade vid halv nio, somnade om till halv tio sen åkte jag till mamma och åt frukost, micke sov fortfarande och ville inte väcka honom.
Sen blev det en lång promenad med enzo i det fruktansvärt tråkiga vädret.
Därefter bar det av in till malmö med mamma.
Vi körde till fyndbörsen och gick där och tittade, sen blev det ÖB.
Och nu är vi hemma igen.
Sitter och trycker i mig blodapelsin och banan.
Mumsigt.
Blodsockret är på noll så jag gör allt för att få upp det igen.
 Pga väldigt lite sömn är jag jätte trött, inte i kroppen men i ögonen och i huvudet..
ska nog lägga mig ner på mammas soffa och villa en liten stund. S
en är det dax för söndags middag=)
Myspys

Kommentarer
Postat av: Nettan

Måste träffas och fika någon dag gumman! Puss

2009-01-18 @ 17:49:32
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0