inse du orkar inte med shopping

Ja jag får nog inse det att shopping inte längre är lika roligt som innan jag blev gravid.
 Inte roligt på det viset att det inte går att springa från affär till affär och inte heller går det att shoppa loss i timmar.
Max en timme sen är man slut.
Ojoj.
Men jag fick iaf inhandlat det jag skrev jag skulle och pengarna jag fick räckte till.
Blev till och med 30kr över.......wow

Nu behöver magen lite mat och det blir korvstroganoff med lite ris. Sen ska jag ner till Svedala för att få fotbehandling, ska bara slappna av och njuta.
Sen blir det en kväll i ensamhet.
Älsklingen ska sova inne i stan.
Han jobbar extra på fredagar på dagen så det är onödigt att ligga och köra fram och tillbaka.
 Kostar massa onödiga pengar.
Sen kan det vara extra skönt att få vara själv men samtidigt så NÄ det är jätte ensamt. Jag är ju själv hela dagarna. ska ringa min syster och se om hon vill komma och hålla mig sällskap=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0