fredagkväll

Bestämde mig efter långt om länge att jag skulle köra ner till Carrro igår kväll.
Behövde komma hemifrån för att träffa lite vänner.
Och det kändes helt rätt förutom att förkylningen bara blev värre=(
Det va jätte roligt att träffa dom.
Bara det att vi va tre gravida på hennes "fest".......
oj vad jag inte orkar med att lyssna på graviditetssnack en hel kväll.
Från det att jag kom till det att jag gick.
Hur orkar människan?????
Bara för att man är gravid så behöver inte en hel fest handla om detta.
Man går och tänker så mycket på det var dag ändå.
Klart men måste få prata lite men inte så att det blir blödande sår i öronen.
Jätte roligt att få barn och jag ser verkligen fram emot det men jag vill försöka leva lite normalt utanför hemmet.
Trött idag, som sagt det tar på krafterna så idag ska jag ligga ner hela dagen och proppa i mig c-vitaminer, vatten och varmt te med honung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0