En väldans rastlöshet

Jo jag är en jätte rastlös person som har svårt att ta det lugnt. Kommer på mig själv väldigt ofta. Men att sitta ner en hel dag eller varför inte ligga ner en hel dag finns inte i min värld. En promenad med hunden måste väl vara tillåtet?!=)
Det är många som säger till mig i min omgivning.

Att ligga i sängen till halv tolv är för många andra inga problem men för mig är det näst intill omöjligt. det kryper i hela min kropp och jag kollar på klockan stup i kvarten. Ett tu tre är jag uppe i från sängen och igång igen. MEN nu under graviditeten har jag, tro det eller ej sovit till halv tio nästan varjedag, gått upp, gjort frukost och satt mig i soffan eller vid datorn. Och faktiskt suttit där ett bra tag. Stolt.

Nu sparkas det hejvilt i magen på mig och min dotter säger att "mamma nu är det dags för frukost jag är hungrig"=)

Pappsen sover sött i sängen, katterna springer runt och är förjävliga och Enzo, ja, han är ute i sin stora trädgår och trivs som fisken i vattnet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0