En lugn kväll i soffan framför TV

Som vanligt är jag helt slut efter en dags shopping och fika=)
Blev "lunch" på systrar och bönor i Trelleborg med Fia. Te och en bagel med kyckling och bacon. Den va jättegod faktiskt.
Sen blev det en sväng om i affärerna. Hittade två alldeles perfekta tröjor till min runda kropp på Gina Tricot, och på rea dessutom. 149:- för två tröjor och två par trosor=) Jag är allt ekonomisk jag.
Gick en rund in på Vero Moda för att se om viktoria jobbade och det gjorde hon. Fia provade jeans och hittade ett par, samt en jättefint "skojta" som va vit. Jag själv handlade en sjal för att piffa upp mig lite. Känner mig så tråkig i mina kläder. Och det är ganske snyggt med en sjal ändå när jag tänker efter. Inget jag använder annars men nu får det ske en förändring. Kanske rent av blir en stil som jag trivs i=) Det är ju trots allt bara en sjal=)

Efter en massa spring i affärer så bestämmde vi oss för att äta en god kaka på Espresso House. Blev en hasselnöt och chokladmuffins och en massa vatten. Dricker oändliga mängder vatten för tillfälligt. Kanske är svaret på varför jag springer på toaletten så ofta oxå=) Men vatten måste man dricka och det finns inget godare än vatten när man är törstig.

Sen va dagen fulländad. En mysig dag med shopping och fika, två ggr till och med=)

Nu är jag hemma igen. har precis varit ute med hunden som nu litte och sussar gott på sin Harley Davidson Puff. Jag själv ska lägga mig på soffan. Vattnet står förberett, kuddarna är lagda så som jag vill ha dem, två under huvudet och en under benen och en bakom ryggen för stöd samt en under magen som stöd när jag ligger på sidan=) Många kuddar blir det.



sjalen som blev en av inhandlingarna idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0