Du har 28 dagar kvar till förlossning.

Oj nu är det nere på 28 dagar. Tiden går alldeles för fort. Var tar dagarna och tiden vägen? För en liten stund sen va det 49 dagar kvar. Jag missade tiden mellan 49 dagar och 28 dagar.
På Måndag åker mamma och pappa till inien.
Dom ska vara borta i 16 dagar. Bebisen måste stanna i magen minst 19 dagar till. Och mormor måste stanna hos oss några år till iaf. Kanske därför tiden har försvunnit och nu har den hunnit i kapp.

28 dagar kvar. Jag är inte förbered mentalt alls på att inom dessa dagar så kommer det en lite flicka till oss. Men det kanske inte är meningen att man ska vara mentalt förbered. Vet nämligen fler som säger detsamma.

Helt ofattbart. Inom 28 dagar (förhoppningsvis) så kommer jag och Mikael vara "Mamma och Pappa". Om några år kommer vi höra en liten flicka säga "mamma kan jag få det" eller "mamma jag är fördig" eller "pappa, jag fick inte för mamma snäll får jag inte för dig?"

Oj så mycket som kommer hända så snabbt och på så kort tid=) Ett litet liv, en liten flicka=) Jag är så glad och förväntansfull=)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag är en av dem som säger detsamma. Fast jag är på övertid så är jag fortfarande inte riktigt förberedd mentalt. Praktiskt är alt väl förberett, men i mitt huvud är det helt annorlunda. Jag kände mig mer förberedd för några månader sen känns det som. Lite skumt men...

2009-01-30 @ 18:40:39
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0