Baka står på schemat

Nu är jag så där jätte uttråkad igen.
Städade just torrförrådet här hemma och insåg att oj vad mycket mjöl vi hade.....
haha så blir det när man inte har någon ordning och reda i sina skåp.
Så jag tror bestämt att jag ska baka en kaka.
En god kaka jag kan bjuda föräldrar och svärföräldrar på på lördag då de kommer och äter middag hos oss=)
Men hjälp jag har ingen fantasi och vet i tusingen vad jag är sugen på att baka.
Får inte vara något med jäst för att det har jag inget hemma
Så en enkel men en god kaka.
Ja får se vad geniknölarna bestämmer sig för.


Och det blir kladdkaka mina vänner hittade ett trevligt och lätt recept

1/2 dl vetemjöl
3dl socker
100g smör
5 msk Kakao
2ägg
1 tsk vanlijsocker
1 krm salt

Gräddas i ugnen på 175 grader i 25 minuter


Kladdkakan blev bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0