ännu en strålande morgon=)

och jag är påväg och få en dunder förkylning. förhoppinigsvis stannar det till lite snuva ska preparera mig med te och honung.

Idag kommer Molle och gucci hem till mig=) mysigt. Vovvarna kan leka i trädgården och vi kan snacka massa skit. Mysigt=)

Fredag idag och älsklngen jobbar dag, så han är hemma tidigt. Ska laga hemgjorda hamburgare idag har jag lovat honom=)

Bebisen är väldigt lugn i magen idag, vilket känns oroväckande men samtidigt väldigt skönt. Gör inte ont då. Hon borrar som sagt fast sitt huvud och tro mig det känns. Inte bara ont utan obehagligt....

Frukosten ska ätas upp sen ska jag köra hem, har sovit hos mamma i natt....Skönt att bli ompysslad när man inte mår så bra




min älskade mamma som är en ängel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammor är dom bästa!!!=)

Måste ses nån dag snäckan....jag måste få träffa din bebbe oxå när den tittar ut..sååå nyfiken!

2009-01-16 @ 12:06:17
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0