allt var bra=)

Har varit på rutinkomtroll hos BM idag.
Allt kändes bra och hjärtat slog som det skulle.
Så vår lilla flicka mår bra där inne i magen.
Skönt att veta efter min hemska dröm jag hade i natt.

Hade varit hos BM och hon säger att något är fel och därför måste jag åka till trelleborg för att träffa en läkare. Kl 13.00
fick jag en tid. Och givetsvis missar jag denna tiden för att min mamma glömer köra mig till min bil och kör i stället till malmö.

Usch vad ledsen jag var när jag vaknade till och trodde att det va sant det som jag drömt.
Tror nog att jag pratade väldigt högt i sömnen också när jag drömde.
brukar göra det när jag drömmer något hemskt.

Efter kontrollen körde jag med min älskade hund till skogen och gick en lång promenad i det fina vädret som nu har blivit grått och trist.
Så jag ska faktiskt passa på att villa en stund för jag känner mig helt matt i kroppen.
får se om jag får plats i sängen.
En katt och En hund har nämligen tagit upp större delen av den=)

Pratade med min älskade vän Malin innan. Tack gumman känns skönt att veta att det verkligen inte bara jag som är så hemma. Jag är inte ensam. Vi är hemskt lika varandra. Skrämande. men jävligt skönt för du förstår. Som en syster är du till mig. men allra bästa vän. älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0