Vilken underbar dag

Idag är det ju helt underbart väder ute.
Tror att jag ska föreslå för min man att vi ska ta varmchoklad, fika och hunden och köra till skogen.
 Som alla andra säkerligen men ändå det är ju så skönt väder och jag har inte varit ute och promenerat på hela helgen.

Kan det vara därför mina fötter har blivit vattenfyllda=( Det gör jätte ont, en stödstrumpa eller två hade inte varit helt fel.

Blir på så gott humör så fort solen tittar fram, solen är ett underbart ting.
Vårkänslor spritter i kroppen.
Vill plantera blommor, fixa i trädgården.
Men......det är fortfarande för kallt på´nätterna så inget lär överleva.
Kanske om jag sätter tulpaner och lyckas få ha dem ifred av enzo kankse det går, för det är väl nu någon gång man ska gräva ner dem så de kommer till våren, och nästa och nästa?!
Får nog Googla det.

För övrigt har min helg varit fantastisk.
Har träffat mina kära vänner och umgåts, skulle kanske varit hemma och vilat men NEJ.
Jag måste passa på nu innan lillstrumpan kommer.
För sen får ni komma till mig=)

En sak som gör mig jätte nervös och faktiskt ledsen är, tänk om jag blir bortglömd av mina vänner.
Tänk om telefonen slutar ringa.
Den ringer för övringt väldigt sällan ändå men tänk om den slutar ringa helt.
Inga sms.
Tänk om jag blir bortglömd för att jag skaffar barn?!
Snälla jag vill inte det.

Kommentarer
Postat av: Nettan

2009-02-08 @ 18:38:51
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag glömmer inte bort dig gumman! Sanna vänner försvinner inte för att man skaffar barn! Kram

2009-02-08 @ 18:40:05
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: sofie & Liam

Man ser vilka som är en riktiga vänner när man skaffar barn. Många av mina vänner stanade inte kvar. Har lärt känna andra vänner med barn. Går mycket på öppna förskolan & vi går på babysim, så där träffar man vettigt folk =)

2009-02-08 @ 21:34:42
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: anneli

jag kommer inte glömma dej gumman.. vi har ju känt varandra i nästan hela vårt liv, så varför skulle jag glömma dej nu? de kommer bara bli ännu roligare när de e en liten bebis att gosa med också!!

puss

2009-02-09 @ 18:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0