vatten

Känner mig som en svullen gris=(
Mina fötter och anklar har blivit svullna nu det senaste dagarna och det blir bara värre, speciellt nu på kvällen=(
Finns det inget man kan göra åt detta? Stödstrumpor kanske?
Dom ser ut som två stoppade korvar, och det sticker i dem.
Fingrarna oxå för den delen. Det är 18 dagar kvar till BF, kunde jag inte lika gärna fått bli utan vattenfyllda fötter, va det tvunget att komma nu?!

Tror att slemproppen har gått idag men skrev ett inlägg på familjeliv och de som svarade menade på att det inte va någon fara, det va vanligt att den lossnade tidigt. Blev lite nervös faktiskt. Kan detta vara ett tecken på att något är på Gång?

Det blir sängen tidigt för min del idag. Vaknade när älsklingen gick till jobb idag kvart över fem. Somnade igen vid sex oxh sov till halv tio. Gick upp och gjorde lite nytta sen va jag slut i huvudet och kroppen igen så jag la mig på soffan och somnade, vaknade vid halv två. Känns verkligen att det är nära nu för jag är mycket tröttare än vanligt och behöver mer sömn. Får inte så många timmar om natten för då är det så många toalett besök och hittar inget bra sätt att sova på som är bekvämt. Trots alla dessa kuddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0