värkar, sista BM kontrollen och fräsch nybyggda naglar=)

Nu är jag fitt for fight, Bring it on säger jag bara.
Va på sista rutinkontrollen hos BM idag, innan BF. Har haft värkar så det visslar om det. Ajajaja det gör jätte ont, mens värk men tio gånger värre som kommer och går. Inte ens alvedon hjälper på detta.

Allt gick bra hos BM, även idag sa hon att det kommer en stor bebis, ca 4 kg gissar hon på.

Mina naglar är nybyggda och fina, idag blev det vitt glitter. Neutralt. Mamma sponsrade med pengar=) Tack så mycket mamma. Har även bokat in tider så att naglarna ska vara fina till bröllopet.
Nästa gång jag ska dit har jag förmodligen en liten bebis med mig=) Längtar efter min lilla flicka. Hon kan gott komma till helgen iaf. Busungen=)


Ikväll börjar Hundkursen för enzo, ska bli roligt. Hoppas att allt kommer att gå bra. Men det tror jag, han är så duktig annars. En lydnadskurs vi ska gå. Dels för vår egen del nu med tanke på ebba och dels för hans skull. Bra stimulans=) Behöver han så han inte känner sig utanför.

Kommentarer
Postat av: Mad

Åhh snart är hon här! Jag tror att hon kan komma när som helst!! Du får sluta skicka kedjesms, jag tror ju att du fått lilla ebba varje gång!!

2009-02-19 @ 17:14:00
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tänk bara på att eftersom du har haft "värkar" så länge innan även om de är små så kan det gå väldigt fort när det väl är dax! Inte säkert men det kan. Puss

2009-02-19 @ 18:34:39
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjäälpt nu kommer ju snart lilla bebben....=) vad spännande!!! hinner vi inte ses innan så måste vi göra de snart efter hon tittat ut...!!! så nyfiken!!

2009-02-19 @ 20:04:18
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: lillen

igångsättningstips!!

Ta en färdknäpp! Det tipset fick jag innan din syster skulle komma:) jag kan berätta lite närmare när vi träffas. Kram från din mamma:)

Promenera,,,, varma bad...

2009-02-20 @ 18:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0