Våren som bortblåst, igen!

Varför är det alltid så att när man tror att våren är påväg så kommer det bara mer snö och kyla=( Sitter här ute i mitt lilla hus e vår stora kohage och blir bara mer och mer "insnöad". Ska bli roligt och se om man överhuvudtaget kan sätta sig och köra bil i morgon om det fortsätter vräka ner på det här viset.

Har oxå fått bekräftat att vår älskade hund är storförtjust i snö, han bara älskar att springa runt där ute och busa. Lät honom vara ute ett tag så han fick leka av sig, men någon måtta får det väl ändå vara. Slutade med att jag och anneli fick jaga honom från varsett håll och till slut fick jag in honom.

Min äldsta vän Anneli har varit här och drukit lite te med mig nu på kvällen, mysigt. Mysigt med lite besök ibland. Speciellt när det är trevligt sällskap också.
Vi har kännt varandra sen vi va 4år gamla. Alltså 18 år i år. Det är rätt häftigt att va har kunnat hålla ihop så pass många år.=)
Tack för titten gumman.

Jag är verkligen ingen vinter människa. Jag tycker om solen, ljus kvällar, långa soliga dagar. Blir deprimerad och trött på vintern. Vill ha vår och sommar nu.

Vill ha min bebis NU, men inte riktigt NU. Om ca 8 dagar=)


Jag och min äldsta och käraste vän på Balen i trean

Enzo ute i snön=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0