ursäkta frånvaron

men jag har blivit MAMMA=)
I söndags den 22/2-09 kom våran ebba som kämpat med sin mamma till slut 23.04 kom hon med hjälp av snitt.
Efter 36 timmars hårt arbete blev det bestämmt.
fick vara vaken hela tiden och det känns iaf skönt. Nu är lyckan här och vi är hemma, hela och väl bevarade. Trötta.
 Mer info kommer när tid finnes. Just nu vill min dotter och älskade man att jag ska komma och hålla dem sällskap i vår varma säng
Tack alla för fina kommentarer och sms. Önskar jag hittar min laddare så jag kan starta den oxå.

Kommentarer
Postat av: emma

Grattis Emelie!! hälsa micke grattis från mig!!

2009-02-26 @ 00:06:12
URL: http://www.metrobloggen.se/em6
Postat av: Mad

Grattis gumman till er lilla Ebba! Hon är så fin!(malin visade bilder)!! Ta hand om er och hör av er om det är något eller när du har orken!! Kramar

2009-02-26 @ 09:22:16
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0