Trött man och trötta djur

Alla mina fyra pojkar sussar, en i soffan, två i sängen och en på sin puff=) Söta.
Vi flickor vi är vakna och "pigga" Iaf en av oss.
Jo det är sant ebba hon har gymnastik i mammas magen, och det känns.
 Magen va precis kantig på ena sida, där hon har sina ben.
inte många dagar kvar nu, endas 16 dagar.
Jag hoppas att lillstumpan kommer någr dagar tidigare.
Orkar inte gå och bära på henne mer nu=)
Det är tugnt. jag vill ju ha henne i min famn, lukta på henne, pussa på henne, mysa med henne, byta bölja på henne, få välja kläder till henne, promenera med henne, få vara hennes mamma.
Längtar så det gör ont.

Ebba mamma och pappa längtar efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0