Tisdag och sista föräldrarutbildningen

Godmorgon Tidag.
Tråkigt väder ute som vanligt, det blåser, blåser mer här ute hos oss än i mer tätbebyggt område. Inget som skyddar oss från vinden. Det är kallt och ruggigt. Måtte det bli skönare väder snart. Lite mildare iaf. Trött på kylan är jag. Trött på mörkret, vill att det ska bli ljusare ute längre om dagarna.

Idag är en sån dag där man bara tar det väldigt lugnt, tisdagar har varit en dag som man ägnat åt föräldrarutbildning. idag är det den sista föräldrarutbildningen. Dock har gruppen minskat drstiskt då sex par snabbt blivit tre. Tre par har alltså fått en liten bebis. Får se vad som händer idag, om där kommer tre små bebisar med eller om dom kanske stannar hemma. Hade varit mysigt att få klämma och känna lite=)

Det värker mer och mer runt korsryggen och fram i magen som mensvärk. Får svårare att sova om nätterna vilket innebär att jag är hemskt trött mitt på dagen och behöver sova. Går nog och oroar mig lite i onödan men ändå känns det jobbig och obehagligt. tänk om lilltösen bestämmer sig för att komma tidiagre nu när mamma och pappa är borta. Tänk om.
Säger till henne var kväll och var morgon att hon får lugna sig, att mormor och morfar MÅSTE få komma hem först. Och jag tror nog att hon lyssnar till vad jag säger=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0