snöoväder

Jo det va snöoväder i natt. Fy vad det va laskigt att köra bil. Körde in till stan vid två tiden i natt för att hämta min man. Det snöade jätte mycket, såg inte ett dugg.
Tänkte motorvägen måtte dom ändå ha hunnit salta iaf. Men nej. Den va helt igen begad av snö och mer snö kom det. Jag fick köra i 60km/h. Såg ingenting. På vägen hem hade det lugnat ner sig men då blir man omkörd av en buss. Tack ska du ha busschaffören, han rev upp all snö i omkörningsfilen, än en gång såg jag INGENTING. Allt va bara vitt, vägen försvann totalt denna gången.

Så min natt har varit vit=)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Klart! Hade varit jätte kul!! Nä vi var hemma rätt så tidigt där var inte ett dugg skoj! puss

2009-02-01 @ 10:01:58
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0