Nu är det inte lång tid kvar

Nä varken till bebisen kommer eller till mamma och pappa åker.
Ska köra och lämna mamma och pappa på centralen om en stund.
Lite små jobbigt tycker jag att det är att dom ska åka med tanke på att bebisen kan ju faktiskt titta ut tidigare.
men nej, jag har platsat henne där inne och ska "sy fast" henne om det så behövs.
Mormor ska vara hemma tills du kommer vännen.

Varit i MIN mormors lägenhet idag och städat till henne, städat avloppet och undet badkaret, hon klarar nämligen inte sånt själv.
Örk vad det va äckligt.
Kylen fick sig en genomkörare oxå.
Absolut inte lika äcklig men så är det oxå gjort.
Så som vanligt efter en lång dag är jag helt slut.
Ska lägga mig i ett bad sen när vi kommer tillbaka från stan hade jag tänkt.
Brukar hjälpa på värken i ryggen, iaf för stunden.
Sen blir det en lugn kväll framför tv, en kort promenad med enzo får det oxå bli så han får göra sina behov.
Sen kommer älskligen hem vid halv tolv.
Och ska förmodligen sova direkt eftersom han ska börja jobba tidigare än vanligt i morgon.
Bra med extra tider.
Behövs


Endast 25 dagar kvar till BF, måtte tiden gå fort för nu är det jobbigt

Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Snart dags! spännande..kommer du på besök snart?

2009-02-02 @ 19:25:50
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0