Jag är såååå lycklig

Idag mår jag väldigt bra, är en lycklig person=) Kär upp över öronen, har en underbar hund och en bebis i magen i väntan på världen=)

Idag ska jag och enzo åka till malmö, blir först en tur på hundrastbadet, det är han värd. Därefter ska han få slipat sina klor. Sen bär det av till min mans jobb, lämna pengar till honom. Ikväll blir det förhoppningsvis middag hemma hos hans föräldrar. Alltid skönt att bli bjuden på middag=)

Solen den strålar på himmlen och allt är underbart. Bättre än så här kan det nästan inte bli

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, jag gör egna smörgåstårtor. Har hållt på med catering & sånt innan. Ja, jag känner Kenny sådär och jag vet vem hand flickvän Sandra är! Känner du också dem?

2009-02-13 @ 14:52:38
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0