hemska värkar

Natten har varit lång, eller ska jag säga kort. har inte sovit många timmar alls.
Varit uppe och duschat tre gånger för att det gjort så ont.  Till slut gick jag och la mig på soffan, en hög kudde under benen och somnade till slut. Enzå väckte mig för en stund sen så nu är jag vaken IGEN. Och har fruktansvärt ont. Magen kurrar så jag får väl försäka få någonting i mig.

Va hemma och tog det lugnt igår kväll med djuren medans älsklingen va ute på äventyr, kom hem halv tre. Då hade jag precis vaknat till igen av smärta.
Ska ner till nettan och hälsa på henne en sväng idag i blomsteraffären, sen ska jag nog köra hem till mamma.
Micke med vänner ska göra klart i sitt nya garage så honom lär jag inte se på hela dagen.

Och ingen bebis än som ni säkert förstått, men vi jobbar på det. Värkarna har börjat tillta så smått, ajaj det gör ont. MEN ut ska hon=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fika snart?! =)

2009-02-21 @ 11:32:51
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Mad

Ohhh nu kanske Ebba snart är här då!! Hon kommer nog på måndag tror jag..;)

2009-02-21 @ 18:33:22
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Carrro

MIN ÄLSKADE SESSSA! Ja hon är ute nästa gång du bloggar - tror jag iaf - FAN! LILLEN I LOVE YOU.. så nervös jag blev när anneli ringde.. fick ringa malin så hon fick lugna ner mig. Jag håller din hand och ger dig all min energi! Älskar dig love! Krama om er!!

2009-02-22 @ 17:52:08
URL: http://jagochcarrro.blog.se
Postat av: Anna

=) Grattis till flickan! Hoppas att allt gick bra!

2009-02-24 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0