godmorgon torsdag

Fantasin tryter. Mina dagar blir längre och tråkigare. Framförallt tyngre=) Inte så kontigt kankse med tabke på att där faktiskt ligger en klump som minst väger 3000g inuti min mage och som bara väntar på att få komma ut.
I morse klockan 7.00 levde hon jävel, ont gjorde det och i smaband med förvärkar....Ajajaj det lugnade sig efter en stund men dock. Det gör jätte onte. Jag liknar det med mensvärk, kraftig mensvärk som försvinner nästan lika fort igen.

Idag är det dax för besök hos BM. Får se vad hon har att säga idag. Har ju bara varit snabbvisiter tidigare då jag mått så bra och allt har kännts bra. Men idag måste jag nog få be om ett HB värde för jag börjar känna mig väldigt trött. har varit dålig på att ta järn tabletterna ett tag så kanske beror det på de.

Helgen närmar sig med stormsteg oxå för övrigt. I morgon får vi Ny bil....IGEN=) inget som förvånar mig då min kära man har hittat sig en ny hobby. Att byta bil.

Att byta bil gå ut på för honom att han sitter och mailar ett och samma mail till folk som har bilar till salu på blocket som intresserar honom. Byte rakt av, inget i mellan om det inte är till fördel för honom. Alltså pengar till honom. Så i morgon är det dax igen. Någon som nappade denna gången oxå. han lägger verkligen ner timmar till detta framför datorn......=)


Kommentarer
Postat av: Mad

Tack själv för igår! Hur mys som helst att ha dig här..Fin som tusan är din mage!! Hur vacker som helst!!

2009-02-05 @ 20:00:49
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0