Frågan är??........

Kan jag köra hemifrån idag?? Det snöra som bara den här ute på landet och vår grusväg är inte skottad=( hmmmmm.
Ja och snön den bara fortsätter falla ner, vit och fin. Men jag vet i hundan om jag tycker om det. Jag som är så stor nu har lite smärre problem med kläder faktiskt. Inte alls bekvämt att ta på sig massa kläder. Det kunde ju blivit vår.

Så idag blir det bullbak hemma hos bullmamman emelie=) Tror jag ska bara några goda tomatbullar och kanske ett och annats frasbröd......Mums
Blir mannen i mitt liv glad när han kommer hem till nybakat idag.

Mina föräldrar kan skatta sig lyckligt där borta i värmen i Indien. Dom slipper snön iaf. Ska skicka ett mail till mamma och berätta för henne vilket härligt vinter väder vi har idag. Gottegrisar är vad dom är=)
Bullbaket kallar

Kommentarer
Postat av: Loo

vGodmorgon :)

HItta på idag då?

2009-02-11 @ 10:33:45
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: sofie & Liam

Kanske bäst att hålla sig inne... :S Här snöar det fortfarande, inte men dock.

Hoppas lillan vill titta ut snart.

kram

2009-02-11 @ 12:53:28
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0