första och andra natten

Första natten hemma va väldigt spänd. Alla tre va jätte nervösa. Och det visade sig bli en lång och jobbig natt. Inte nog med att det max blev en timmes sömn så ömmar brösten fruktansvärt och bara sprutar en massa mjölk. Ryggen gör ont och allt är jätte jobbigt. Men jag står ut för jag vill min dotter det bästa. Micke stöttar till fullo hela tiden trots att han är fruktansvärt trött. Vi lyckades=)

Inatt (andra natten) har det gått mycket bättre, ebba vill på någotsätt absolut inte sova två cm ifrån mamma. ska ligga kloss intill, jätte mysigt=) Så i natt har vi sovit lite fler timmar men inte många! Nu sitter ebba hos sin pappa och mysier i en "gungstol" i storarummet och lyssnar på reagge=)

Ska ringa försökringskassan idag och BVC.

Hej

Kommentarer
Postat av: helena

vill se fler bilder!!=)

2009-02-27 @ 11:54:02
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Josefine

Gibson ligger i sin filt mellan oss i sängen varje natt. Vi la honom där för att jag skulle slippa resa på mig vid varje amning efter snittet. Det var ju rätt besvärligt. Nu ligger han kvar för att det är mysigt och bekvämt att inte behöva gå till spjälisen vid amning... =)



Hoppas ni har det bra, och lycka till! Kram

2009-02-28 @ 17:37:03
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0