"ensam" på natten

Inatt va "första" gången jag sov själv hemma i vårt nya hus.
Det har aldrig förut hänt.
Tycker inte om att sova själv alls. Inte heller nu när jag är höggravid.
Micke ska nämligen jobba natt denna veckan så det är jag och enzo och katterna som är hemma.
Men jag måste lära mig någon gång, så är det bara.
Tänker bara på en kompis som vi har som allt som oftast sover själv då hennes kille kör lastbil utomlands.
Hon är VAN.
Va lite jobbigt att somna men när klockan närmade sig halv fyra tänkte jag att nä nu MÅSTE jag sova.
Och jag somnade men vaknade igen klockan halv sju när micke kom hem.
Och nu halv nio när hunden ville ut.
Så jag får nog satsa på att sova middag idag annars kommer jag aldrig orka denna dagen. I
nte för att jag ska göra någonting, men dock.
Bebisen behöver det.

11 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0