En orolig blivande mamma

Nu börjar alla känslor komma ikapp, om 11 dagar kan jag vara mamma. Likså om ett par timmar kan jag vara mamma. Inget man kan förutse direkt när det ska sätta igång.
Tankar som
* Va det vattnet som gick?
* Hur känns det när vattnet går?
* Hur vet jag när det är en riktig värk och inte en förvärk?
* Snart är jag mamma, jo så är det.
* Hur ska det gå med hunden
*Hur ska jag hinna med hunden?
* Hur blir det med städningen här hemma?
*vem lagar maten?
* Vem fixar med tvätten?

Ojojoj vad jag har mycket blandade känslor och tankar inom mig.

Kommentarer
Postat av: maria

tänk inte för mycke på allt.. du kan inte göra nått åt det ändå.. ett bra råd är att när du inte kan vara trevlig även om du försöker.. då e det värkar..

du kommer klara allt galant.. kramar

2009-02-16 @ 21:40:21
URL: http://mariamadsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0