dagen börjar gå mot sitt slut!!

Då va denna dagen snart över, skönt jag börjar bli trötter! hälsat på en massa männiksor. Först va jag på jobb en sväng. Oj vad jag saknar mitt jobb. Faktiskt det gör jag. då trivs man. sen körde jag till malmö för att ta posten hos mormor. Sen blev det svågertorp ën runda. Gick på biltema och köpte solfilm och nu vindrutetorkare, dom behöver bytas. Sen in till sjukhuset. Hälsade på mormor, hjälpt henne att tvätta sig lite och pratat en hel massa=) hon e så söt. fast att hon inte orkar riktigt så pratar hon i ett ändå=)
Sen åkte jag till madde och johan och lille wincent. Söt han är det där lilla livet, lilla wincent. Blev bjuden på superb äpplepaj=) Det va längesen jag åt det....MUMS.
Nu är jag hos svärmor och ska strax köra hem.

Känns väldigt bra att ha gjort allt jag gjort idag.

Veckorna gå så fort. idag är det bara 23 dagar kvar. Tidigast den 18 får du komma till världen Ebba. Inte förr. Så va snäll där inne i magen, du har utegångsförbud......(endå gången jag någonsin kommer att ge mitt barn utegångsförbud i hennes liv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0