besök hos mormor sen middag hos farmor

Jo så ser dagen ut idag. Ska med mamma till mormor och hälsa på henne idag. Sen ska vi hem till farmor och äta god maratonmiddag=)
Med maratonmiddag menar jag precis som det låter. Det går i attans fart. När alla ätit upp åker tallrikarna bort och efterrätten kommer fram. Likså när den är färdig äten kommer kaffet och kakan fram. Sen är man klar med all mat på två timmar. Det är vad jag kallar maratonmiddag=) men det är mysigt och en charm i sig det oxå.

Tror nog att jag ska försöka få älsklingen att åka lite tidiagre så jag kan få tvätta min bil. Den e såååååå skitig.


Hej så länge

Kommentarer
Postat av: naddie

Det blev mysmiddag och bio.. helt perfekt då detta (om vi har tur) kanske är sista helgen vi bara är 2!



Hur känner du dig? Är det något på gång snart? Själv är det bara 4 dagar kvar till BF nu.. känns jätteoverkligt! Tror dock jag kommer gå över tiden :( fått den känslan!

2009-02-01 @ 18:05:38
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0