fredag föbipasserad

Och idag går jag in i vecka 37+0 (v 38).....

Igår fick jag för mig att vattnet skulle gå, och jag hade en fruktansvärd känsla i magen att någon va på gång. Men det hände inget sen och det lugnade ner sig. Har inte haft en oron tidigare. Micke låg klarvaken tills jag somnade.
Och frågade flera gånger om vi skulle köra in. Men Nej sa jag bestämmt det är inte dax än. Hon har utegångsförbud i några dagar till. Sen ska jag dricka hallonbladste och feja och dona.

Idag har vi bestämmt oss för att bara vara hemma under dagen. Är bortbjudna ikväll till Sofia och Robin på mexikansk afton=) Trevligt.

Är jag dum som säger att micket inte kan dricka något nu innan bebisen kommer. Måste ha en körduglig man om det skulle hända något.??????


Kommentarer
Postat av: naddie.

klart du inte är dum! Nu när det är så nära kan det ju bli att man behöver åka in när man minst anar det!



Själv är det 2 dagar över tiden här nu, allt står redo och väntar men lillsnäckan envisas med och stanna i magen :( Man kanske skulle pröva hallonbladste-metoden?



Hoppas det blir som du vill och att Ebba stannar i magen tills dina föräldrar kommer hem igen! Annars så lycka till om ni får åka iväg!



kram nathalie

2009-02-07 @ 13:54:13
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0