jobbiga tider=(

Det är väldigt påfrestande för familjen just nu! Pengarna räcker inte till hur vi än gör=(
Bilen ska tankas, så micke kan ta sig till jobb. Mat måste vi ha. Jag får helt enkelt bjuda hit mina vänner om dagarna, eller ordna med en barnvakt till ebba så kan jag jobba extra........Vet fan inte varken ut eller in snart.
Måste vi flytta till mindre? Eller till lagenhet igen? Jag vill inte bo i en lägenhet på andra våningen utan trädgård. Jag vill ha min trädgård.



Har jobbat denna helgen. Lördag söndag. Började tolv i lördags och slutade 4 i söndags morse. Sen upp igen fyra timmar senare för att jobba igen.-......SÅ nu börjar jag känna av 24 timmars arbete, nästen på raken. 5 timmars paus fick jag!!!

Idag, ja som sagt vi får väl bli hemma.!!!!!=(

Kommentarer
Postat av: Nettan

Är inte roligt när det blir så, känns som man aldrig kommer u det!

2009-12-08 @ 06:49:40
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: sofie & liam

usch så trist att ni har det så :( Det löser sig förr eller senare, bara att stå ut.

2009-12-08 @ 11:30:25
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Josefine

Nej, det är inte roligt alls när det blir så. Men man blir garanterat bra på att handla billigare. Ni får prioritera. Kanske flytta till lägenhet tills ni har råd med hus igen? Hyra ett billigare hus?



Det löser sig alltid. Hoppas det blir snart!

2009-12-09 @ 10:41:54
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0