hon somnade igen

hon somnade igen i sin säng min älskade dotter, helt färdig efter mycket stim och bus så här på morgonen. Skönt med lite avslappning för denna mamman. Jag har gjort en del. Tagit tvätten, bädat sängen, kissat vovven, och satt igång diskmaskinen. Snart, när ebba vaknat igen, ska vi packa in oss i bilen för att styra vår kosing mot svedala, hem till min mamma. Ska lämna av lite saker i deras frys. Vi har ingen plats i vår. Saker som ska vara till julafton som inte får bli dåliga. Det vi bakade igår med andra ord. Sen ska vi handla kattsand och kattmat. Mjälk behövs här hemma oxå. Man skulle kunna tro att här bor en kalv i detta hushållet. Mjälk går åt som smör i solen=)
Har varit hemskt dålig på att lägga upp bilder på min blogg. Min kamera är på vift, hemma hos min farmer. Den kommer väl med julklapparna igen om hon inte kommer hit innan. eller vi dit till henne. Men så fort jag fått tillbaka mina kamera så ska jag lägga upp en massa bilder till er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0