härligt

Vädret är härligt ute, men vi sitter inne....Vid varsin dator. Ebba sover. Hon mår inte så bra....Har kräkt och är hängig....Så vi stannar hemma tills hon har vaknat för att sen ta oss ut i det fina vädret. Måste ha sol i mitt ansikte. Jag älskar solen på vintern. Så skönt. Med så få soltimmar i detta land så får man passa på medans de består.

För övrigt har vi haft en underbar jul. Julafton va den mysigaste och bästa på mycket länge. Alla samlade och det verkade som att alla mådde bra. Men oj så mycket mat det blev över=) Som vanligt.
Ebba fick i princip en helt ny garderob i strl som är nu och ett tag framöver. Några leksaker och smycken.
Mina klappar blev jag nöjd med. Tack så mycket.

Snart nyår, som kommer att firas här hemma med nära vänner och god mat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0