Gott slut och gott nytt år

år 2009 bara sprang iväg famför oss. Jag kan knappt förstå var alla dessa 365 dagarna tog vägen. Det återstår en dag av detta år. Jag har haft ett bra år. Och mycket har hänt.
*Vår dotter föddes den 22:e februari
* Vi gifte oss den 27: Juni
Detta är bara två av många saker som hänt detta året. Vi ska avsluta detta året med nära och kära, god mat och en massa mys. Ska bli så trevligt och jag ser framemot dagen i morgon. Årets sista dag.

Kvällen har spenderats framför tv:n.....kompisar har varit på besök, vi har spelat "bingolotto", som till vår stora besvikelse var en gala och med ett milionspel.  Besviken till tusen. Jag såg framemot att känna mig som en penionär för en kväll som sitter med lotten och duttpennan i högsta hugg. Men ack så fel jag fick.

Ebba sover hos sin mormor i natt. Jag behöver sova och vila ut inför morgondagen. Det kommer bli en LÅÅÅÅÅÅNG dag!!!!!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0