en livlig bebis med humör=)

Det har vi. hon vet vad hon vill min dotter och visar det tydligt när hon INTE vill, genom att låta som en tiger och spänna hela sin kropp. Högt och tydligt.  Hon började med att åla sig och ställa sig mot allt, sakta men säkert har hon börjat krypa och stå själv. Jag väntar bara på dagen D......när hon går. jag hoppas att det dröjer, jag har nämligen precis börjat vänja mig vid att hon kryper=) som vanligt är min dotter nästan alltid glad=) Hennes första tand har kommit, för drygt några veckor sedan. fler på G tror jag med tanke på alla blöjbyten vi gör......

Snart julafton, ska bli mysigt.... Vi ska spendera den här hemma med alla i vår stora familj=) Ebbas första oxå, blir många klappar till henne=) Granen ska huggas till helgen, blir nog på lördag för jag ska jobba på fredag kväll. Jobbar så myscket jag kan nu i december så lönen i januari inte blir helt upp åt väggarna=)

Idag ska vi nog promenra!
Vad ska ni göra????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0