Dan före doppre dan!

I morgon är det julafton.
Blandade känslor måste jag säga. Inte lika förväntansfull som när jag va yngre men samtidigt mer förväntansfull än vanligt. Det är nog för ebbas den jag är det.=) Med tanke på att mitt lilla troll inte är medveten om vad som väntar henne i morgon så får jag ta den biten......
Sista shoppingdagen blir idag, säkert som alla andra. Men man gör alltid samma fel vartenda år. Man är ute försent. Men jag kan tycka att det är lite charm i det..
IKEA idag och entré med mamma micke och ebba....Mysigt. Blir lunch på IKEA.
Sen kommer farmer och faster ikväll, blir lite minijulafton med dem ikväll! Med god mat....
Hur ska ni spendera er dag, Lillejulafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0