bullbak

Idag har i baka massor. Sanna tilda och min syster har arit här hos oss och bakat idag=) Mysigt, jul musik har i oxå lyssnat på. Ble lussebullar, sockerbullar, dumlekakor, chokladtryffel, snickers. Och oj så trött jag är nu. Slapp iaf laga mat idag, din gjorde jag redan igår. Jag är en sån mamma som man kallar bullmamma=) 

I morgon har vi inget planerat, blir lång promenad med sanna. Bjerret rundan kallar i den. Diskussionerna har varit många om hur lång rundan är. Sanna ska köra den en dag=) Ska fråga pappa sen när han kommer hur lång den är.

det här med ett annat boende. isst det hade varti bra med ett billigare boende men vi trivs som vi har det nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0