Så mycket hat!

Om jag bara kunde så skulle jag strunta i den personen. Men var gång man ser personen flyger hatet upp i ansiktet på mig. det kryper i min kropp. Och nu, komma och tro att man kan vara med över allt. Håll dig väck. Blä på dig.

i helgen blev det mycket jobb och mindre umgänge med vänner och familjen. har saknat micke mycket och min lilla tös med. Det händer så mycket när man är borta. men tur är väl att det händer saker ändå=) Mitt lilla troll hon bara växer och växer.
Väger numera 7690g och är 68 cm lång. Sitter nästan själv utan stöd. Och är vaken mer för varje dag. Glad nästan jämt=) Så stolt mamma jag är=)

Jobbat i dag med. mellan 8 och 17. Sedan kom min mamma och ebba och min pappa till jobb. Vi badade i havet=) Ebba älskar det. och duscha ska vi inte prata om. Hon gillar det=)

Har skickat efter en massa bilder från Dopet/Bröllopet som inom en framtid ska sättas i fotoalbum. Minnesvärt=)

Nu är det snart dax att väcka lillstumpan och få i henne lite välling sen ska vi sussa kudden!







Kommentarer
Postat av: Josefine

Sådär känner för vår granne... Och hon bor ju bredvid oss och jag ser henne varje dag så snart har jag nog lyckats dämpa mitt illakännande. Man måst eju utsättas för sina fobier för att slippa dem sägs det... =)



Det går framåt för Ebba, roligt! Gibson har inte lärt sig sitta själv än. Vi måste hålla honom, annars dimper han i backen!

2009-08-07 @ 10:47:45
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: sofie & liam

Vad har hänt på lilltjejens öga? :S

Hoppas allt är bra med er.

Låter inte roligt för dig att börja jobba redan... Hu kommer det sig, ebba är inte så gammal ju :S

Hoppas ni haft enbra semester :D

kram

2009-08-10 @ 12:44:28
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0