Jag har arbetat!

Fast jag är hemma och är mammaledig så har jag gått in och jobbat extra varannan helg. Fre-sön. tio timmar var dag. Så på söndagen är man HELT slut. Inte nog med det så håller jag nog på att bli förkyld. Hoppas att det inte bryter ut.

Idag blev det hemgång tidigare på jobb då det kom extra personal. Tack Tack. Jag behövde verkligen det. magen höll på att vända sig ut och in! Grabbarna har spelat fotboll idag och är påväg hit med pizza!

Tisdag blir det ullared med Nettan! Vi ska shoppa och ha en skit rolig dag! Mys mys.

Min man ringde mig tidigt denna veckan och sa att vi skulle ut och äta och gå på bio på torsdagen, ebba skulle till sin farmor och farfar. Sån mysig överraskning och bra blev det=)

Kommentarer
Postat av: Caroline

du är redig som jobbar och sen tar hand om Ebba :)

åhh ullared gud så roligt, vill jag me, haha

hoppas ni får de roligt !

2009-08-30 @ 20:49:26
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Nettan

För det ska vi=) Puss

2009-08-31 @ 19:34:42
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0