Våren är äntligen här=)

Ja nu verkar det som att våren är här, min trädgård säger det iaf! Det bara sprackar ibland blommorna.

Blev en lång promenad med hemma mammorna igår. Evelina och Sanna. Efter fika med kaffe och kaka!

Idag har jag och två av mina tärnor, det vill Säga Molle och Linn varit på Nova i lund och införskaffat deras tärnklänningar till bröllopet=) Så fina dom kommer att bli. Nu är det bara jag kvar, min klänning! Jag vet i tusingen vilken modell jag vill ha! ska inte vara "för mycket" och inte vara " för lite" heller. Så lite lagom siktar vi på! Så nu är det bara det sista som ska göras haha. Maten ska handlas, dekorationen ska inhandlas, all sprit och dricka. Sen är det fixa och färdig fram till dagen D då allt ska slutföras=) Jag är lycligast i världen. älskar micke så mycket. känslorna bara spritter i kroppen. Vi har verkligen funnit varandra och har det helt underbart tillsammans. Mår så bra med honom. Allt verkar så enkelt på något sätt! Vi tar det som det kommer.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0