Utflykt står på schemat denna veckan

Denna vecka kommer jag och ebba att göra en massa utflykter!
Idag blir det Lund för att hälsa på på mitt jobb! Ska bli så roligt!
Imorgon bär det av till trelleborg och hem till Carrro=)
På torsdag ska vi till malmö och se om vi kan införskaffa en bröllopsklänning till Mamma=)

Igår va vi flitiga jag och min man, vi tog bilen och körde till svågertorp och införskaffade ännu ett utebord att ha på framsidan! Så nu mina vänner finns det plats åt er alla i vår trädgård (att sitta iaf) men det finns rum för er ändå, alltid välkommna!

Gjort är gjort och sagt är sagt!

Kommentarer
Postat av: Mad

Mysigt med utflykter!!

Vi får försöka ses någon dag snart??

Kramar

2009-04-07 @ 08:32:56
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0