Städdag=skit tråkigt, men skönt

Jag tycker om att städa i vanligt fall men idag tar det emot. dels för att jag inte finner tid för min hund riktigt, får dåligt samvete. Men han har en gigantisk trädgård han kan vara i tills vi ska åka! Men först måste här städas, här e så skitigt. Golven är svarta av djur från mina djur. Tar ca två timmar efter man dammsugit så är där hår på golvet igen. Har tre svarta djur. Två katter och en hund. Den ena katter fäller mer än den andra och hunden ska vi inte tala om. Borstar och borstar!

Tillbaka till strostädningen. Har iaf dammat och vädrat sängkläderna, bäddat sängen, och tvättat! Toaletten är oxå städad. Nu återstår renbäddning av ebbas säng, undanplockning på ebbas rum och dammsugning och torkning av golven. FÄRDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0