rutiner

Min dotter har kommit in i rutiner som  passar alla här tycker jag!

Helt okej för min del att hon somnar för natten runt 22.00 och vaknar vid 05.30 och får mat. Därefter sover vi en stund till och sen blir det lite mat till runt halv åtta! Antingen blir det ett skönt bad eller så busar vi och pratar i sängen, klär på oss. Sedan tittar ebba film medans jag gör mig i ordning, dricker kaffe och städar undan om det behöves och fixar med tvätten! Blir en hel del tvätt. Ebba brukar somna till filmen och sover då ca en timme! Och brudar man hinner MASSOR på en timme som småbarnsmamma=) Hur mycket som helst! Sen vaknar ebba oftast för att nr två har skett i brallan!  Därefter är det mat igen och sedan kan dagen aktiviteter börja!

Idag bär det av till trelleborg, ska försöka fixa andra slipsar för det blev tokigt med färgerna!=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0