Peppar peppar ta i trä!

Hon sov en hel natt. Somnade kl 21.30 och vaknade igen 05.00. Så skönt. Fick mat och sen somnade hon igen. Vaknade halv åtta och är nu pigg som en lärka=) Helt underbart. Men man ska inte säga för mycket. Två nätter i rad har det varit så här. Så jag hoppas på det bästa.

Idag ska jag och ebba hem till nettan och äta lunch. Det bjuds på kycklingsallad, MUMS.
Ska ringa till sömmerskan och höra hur det går med min klänning. Vill så gärna prova den nu. Min drömklänning.=) hihi

Ebba bara växer och växer. Det händer något nytt varje dag. Hon är mer vaken på dagarna nu och är mer med, så mysigt och roligt!Ska senare uppdatera er med lite nya bilder så ska ni få se min skönhet hur hon vuxit och blivit stor.

Kommentarer
Postat av: josefine

GRattis! Det är skönt när de sover lite längre ibland. Gibson vaknar alltid vid 2-3 och vill äta och sovet sen till 7 igen, så det är fullt godkänt och jätteskönt!

2009-04-20 @ 11:51:58
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0