och så kom regnet

Min trädgård behöver verkligen det här regnet. men jag kunde varit utan det. Tråkigt att bara sitta här inne. har inte något regnskydd till vagnen som passar ordentligt, så därför stannar vi inne tills vi ska köra hem till min mamma för en god måltid. Det blir fiskgratäng.
Ebba sover i sitt bebygym som står i vår säng. jag ligger brevid och myser med enzo. Kan inte bli mycket bättre.
Jag har hunnit duscha oxå!
Och jag har fått en hel massa gjort idag
Dammtorkat
Dammsugat
Svabbat golven
Städat och plockat undan på ebbas rum
tvättat
Städat torrförrådet
Sorterat mina skor
Duschat
Städat toaletten
Har klämt in ett antal koppar kaffe där i mellan med. Jag lever för tillfälligt på vatten och kaffe under dagarna och äter på eftermiddagen/kvällen med micke när han kommer hem. Fruktansvärt tråkigt att äta själv ju! Idag har jag faktiskt ätit en köttfärspaj, kända att jag blev trött och behövde energi. Annars blir det bananer under dagarna! och lite kaffe till! Dålig vana kanske men kaffe e förbannat gott=)
Tänkte försöka göra mig i ordning så jag är klar tills ebba vaknar och vill ha mat! För sen bär det av till svedala!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0