jag har en hemlighet

Och den tänker jag inte berätta för någon för då blir det som sist=) Känner all nyfikenhet nu ojoj.

Idag strålar solen. Funderar på vad jag ska göra! Först och främst ska jag vara i trädgården idag med ebba och enzo så enzo får sin tid! Och kanske jag rent av stannar där hela dagen och solar, skönt det hade varit=)
Vi får se funderar på om jag ska sätta mig i bilen och bege mig till mitt arbete och hälsa på! Vet att där är en som hemskt gärna vill träffa ebba!

Nu luktar det kaffe långa vägar och min kropp bara skriker efter det! MUMS

Pratade med sömerskan som gör vid klänningen. 950kr ska hon ha för att göra vid den! Tok mycket det är vad klänningen kostade mig att köpa. Sen tillkommer kemtvätt oxå. För hoppas att det inte är så dyrt! Vill så gärna visa hela omvärlden min klänning och hur vacker jag va i den! Men nej ni får vänta till bröllopet och på foto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0