helgen är här, äntligen!

Vad står på schemat idag då?
Jo först ska jag vara hos min BM på efterkontroll! Får hoppas att allt står rätt till. Sen blir det kanske en sväng nere på marknaden som håller till i Svedala! Efter det är det dax för Babymassage på BVC. Ska blir skoj! Sen efter det är det hem igen för att laga middag och gå en sväng med hunden! Ska även ner på verkstaden med bilen och få ett termostat utbytt. Motorlampan lyser med jämna mellan rum och det vill vi INTE!

Imorgon blir det Lions loppis med familjen=) Min man älskar loppis.
Loppis är bra, man kan göra många trevlig fynd=) Micke gör ALLTID fynd. Sen ska vi hem till nettan och benny på grillning och fotbollsspel! Ebba ska vara hos sin farmor!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Loppis är bra! Snart får man väl ställa sig på en själv och sälja alla för små barnkläder. Min unge växer för FORT! Hur är det med din prinsessa? =)



kram

2009-04-24 @ 16:26:17
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0