godmorgon

Min man sover, brevid honom ligger vår dotter och sover, även våra två katter sover. Endast jag och älskade enzo är vakna. Enzo är ute i trädgården och spatserar stolt med sin favorit boll o munnen! Söt.

Jag sitter här vi datan, med min kaffekopp och en HÖG med papper som måste sorteras. Jag är jätte dålig på att hålla i ordning på papper. Funderar starkt på att köpa fler pärmar så man har till alla olika viktiga papper. Men då har vi nästa bekymmer. VAR ska jag placera alla pärmar. Då måste vi införskaffa ett skåp. Får väl ta och införskaffa ett snyggt skåp på IKEA en dag!'


Vår tös börjar bli stor. Nu är vi uppe i stlk 62. Hon har nämligen en väldigt lång överkropp och lite kortare ben. Så allt i stlk 56 passa på bredden men inte på längden och då pratar jag om Bodys. Byxor är okej i 56 fortfarande. Min älskling. Finns inget bättre än att vakna, titta på sin dotter och få världens smile. Blir glad i hela kroppen och hon har gjort min dag! Mammas flicka=)

Idag får vi besök, mamma och pappa kommer hit. Mickes mamma och pappa samt broder. Fia kommer en sväng och ska låna flyttkartonger. och renne kanske tittar ut en sväng oxå!
Pappa och micke ska lägga plattor på framsidan. Här händer det saker i trädgården. Snart har vi en pool på baksidan med. Skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0