Godmorgon härliga Sverige=)

Sverige är ett härligt land på våren, det är så skönt i vårsolen. Den värmer så gott=)
Igår va jag och en del av "mamma gänget" ute och promenarade i den sköna vårsolen, snackade massa skit och hade väldigt trevligt. Iaf från min sida! Man ska aldrig dömma, vilket jag är väldigt duktig på. Se så fel man kan ha!
Det va även första stora kvällen på året med streat race! Så mycket folk, och ALLA va med. skit roligt hade vi! Bebisarna fick givetvis oxå följa med! Ebba tyckte nog inte så mycket, låg mest i vagnen och sov! Hade köpt skyddskåpor till dom innan på dagen för att skydda mot alla höga ljud från diverse bilar! Alma (Nedzad och Emmas dotter) Tyckte att det va skit roligt med bilar som körde fort! SÅ söt när tittade!

Idag är det ännu en dag med strålande sol=) HÄRLIGT
Har fått i uppdrag av min man att införskaffa en grill idag då vi ska grilla här hemma i morgon kväll! Får tyvärr sitta inne och äta eftersom vi inte har några utemöbler än!=(

Hejsvej ebba kallar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0